.


Sunday, September 4, 2011

tak dapat bayangkan seorang abg berpikiran begitu

aku tak pernah menyangka kalau dia akan berkata begitu selama ni aku ikhlas menjadikan dia sebagai abg aku dan tak pernah pun terlintas di pikiran nak buat dia sebagai teman happy. selama2 ni aku mencari seorang abg angkat dan aku dah menemukan nya 4 bulan yng lepas tapi malam ni aku mmng rasa sedih dan kecewa dengan apa yang dia bg tau dekat kawan aku. ape lah nasib aku ni dari kecil hingga ke sekarang selalu susah dan menderita. bila lah agak nye hidup aku ni sempurna ya allah berikan lah aku petunjuk mu dalam menagani semua ni. kini diri ini macam dah tak berguna dah di mata orang, hanya di mata mak saja lah anak dia ni berguna.......
aku tak akan mnyalahkan dia aku tak boleh nak paksa orang untuk menerima aku menjadi adik nya. sbb status aku ngan dia pun berbeza aku orang miskin dan dia keluarga terpandang nama pun ada sedangkan aku hanya lah seorang pekerja restoran sahaja, yang di mata orang sangat lah hina... aku hanya mampu tersenyum walau pun hakikat nya hati ini  sedih

No comments:

Post a Comment